piątek, 13 maja 2016

Syriusz Black


"Poza tym świat wcale nie dzieli się na dobrych ludzi i śmierciożerców, bo wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra co zła. Tylko od nas zależy, jaką drogą pójdziemy. Taka jest nasza natura."

Syriusz Black - w tej roli na moim Fan Arcie Kit Harington

Wiem, że dla większości ludzi Kit Harington już zawsze będzie Jonem Snowem z "Gry o Tron", ale z tego względu, że mnie osobiście ten serial nie wciągnął, chciałabym wam przedstawić mojego niemalże idealnego Syriusza Blacka, mówię niemalże, bo Syriusz Black w książce został opisany jako wysoki mężczyzna o szarych oczach i kruczo czarnych włosach. Co prawda Kit nie posiada szarych oczu i za wysoki też nie jest, ale według mnie jest on lepszy niż Ben Barnes, który jest często przedstawiany jako młody Syriusz i mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba podzielająca moje zdanie

Pozdrawiam Serdecznie

Nefri Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz